Solidarity With Iranian People's Protests (SWIPP) --- UK Central Branch (London)

7/7/09

فراخوان عضو گیری

دوستان گرامی


کمیته ی همبستگی‌ با اعتراضات مردم ایران، در پی اعتراضات و حوادث ناگوار پیش آمده پس از انتخابات بیست و دوم خرداد، در راستای اعلام حمایت از مبارزات آزادیخواهانه مردمی در ایران، به طور موقت اعلام موجودیت نمود.

این کمیته بدون هر گونه وابستگی به جریانهای سیاسی و مذهبی ‌برای دفاع از حقوق سلب شده ی مدنی مردم ایران اقدام به برگزاری همایش‌ها و تظاهرات، رایزنی با فعالین سیاسی و مدنی، پی گیری شکایات به مراکز بین‌المللی، جمع آوری امضا و... نمود.

باری ما بلوغ فکری - فرهنگی‌(و نه الزاما سیاسی) و افزون بر آن، بیداری دگر باره ی ایرانیان که خود را در مبارزه‌های مدنی و آگاهانه مردمی (پیش و پس از انتخابات) بروز داد را بیش از هر فرایند دیگر سیاسی بر آماده از اتفاقات اخیر ارج می‌‌نهیم.

در راستای گسترش روحیه ی آزاد اندیشی و اندیشه ی تغییر طلبی ‌میان ایرانیان، بر آن شدیم تا از ایرانیان فرهیخته، به ویژه هنرمندان، نویسندگان، اندیشمندان، فعالین سیاسی و مدنی، فعالین کارگری، فعالین زنان، دانشجویان، فعالین دانشجویی و سایر علاقمندان، دعوت به عمل آوریم تا با حضور خود در نشستی که بدین منظور برگزار خواهد شد زمینه ی ایجاد جنبشی روشنگرانه را فراهم آورند. پویایی روند کنونی مستلزم حضور جنبش‌های های نظری، هنری، ادبی ‌و فرهنگی ‌برآمده از اقشار گونگون جامعه می‌باشد.

از مدعوین خواهشمندیم با ارایه نظرات خویش، چه از طریق ایمیل، ایراد سخنرانی ‌و یا طرح حضوری با شرکت در این نشست، ما و خود را در برپا داشتن جنبشی آگاه گرانه یاری رسانند. خواهشمند است، دوستانی که قصد ایراد سخنرانی‌، خواندن مقاله، و یا طرح نظر دارند ما را از پیش مطلع سازند.

چنانچه شرکت در این نشست برایتان مقدور نیست، میتوانید نظرات خود را با ایمیل با ما در میان بگذارید و چنانچه تنها خواستار مطلع شدن از نتیجه همفکری ها و یا برنامه های آتی هستید، با فرستادن ایمیل می‌‌توانید به لیست ایمیل های مربوط بپیوندید.

زمان: شنبه هجدهم جولای - ساعت پنج بعد از ظهر

Holloway Road 266-268مکان:

London N7 6NE

Iranian Community Centre (ICC)

Email: swipp.uk@googlemail.com

No comments:

Post a Comment